Assalamualaikum..
 hye selamat malam...teringin lagi aku nak menulis malam ni la..
juz nak story cikit aje la..td classmate aku ada la wat sikit jamuan makan2 dekat Dataran Nilai. Saja la nak celebrate kengkawan yang da blated besday depa tuh..jat juz join ja la ...give support ..
Tengah - tengah dok sedap layan bihun goreng kampung tadi, tetiba aku baru ja rasa nak meloya tekok bila tetiba da kerbau jantan dengan lembu betino sebelah aku tengah dok bergesel- gesel ..
herm da  ta da tempat lain la tu nak wat projek..
lelama sangat depa dok ber'projek' aku pon usha la rapat- rapat sikit..
Mybe dah terperasan ke'malu'an depa dok buat projek depan - depan jat tu , apa lagi depa pon belah la dari situ...

hurm..anak melayu sekarang yang sebaya dengan jat sukacita lah nak maklumkan statistic maruah anak melayu ISLAM dekat Malaysia ni dah jatuh taw tak.
So, suka ka kita terima musibah nanti disebabkan amalan maksiat yang dah bertimbun- timbun ni erk.
Aku suka nak promote blog satu blog ini klik sini ..selami lah wahai anak muda dengan isi kandungan yang ada dalam blog ini...semoga pintu hidayah anda terbuka...

p/s : kelebihan nikah awal, banyak positif ka banyak negatif pada zaman sekarang ni erk???